Polityka Zwrotów
Editt Cosmetics z 01.03.2019 r.
- W przypadku pomyłki podczas zamawiania produktu jego wymiana może nastąpić tylko wtedy, gdy towar nie był otwierany i używany. Wysyłka zwrotna towaru źle zamówionego przez Klienta odbywa się na koszt Klienta. Zwracany towar należy odesłać w terminie do 14 dni. Koszt przesyłki zwrotnej zostanie zwrócony tylko w przypadku produktów wadliwych lub błędnie przez nas wysłanych. Prosimy o dokładne sprawdzenie zamawianych perfum i zapachów dla domu.
- Przez wzgląd na ograniczenia w międzynarodowym transporcie lotniczym, perfumy i zapachy dla domu, nie podlegają zwrotowi w żadnym wypadku.
- Towar w przesyłce zwrotnej powinien być zabezpieczony w celu uniknięcia uszkodzeń w czasie transportu. Proponujemy wysłanie przesyłki zwrotnej za potwierdzeniem nadania i pokwitowaniem odbioru lub nadanie jej jako przesyłki z zadeklarowaną wartością (ubezpieczonej).
- Zwrot pieniędzy za towar uszkodzony odbędzie się w tej samej formie jakiej użyłeś do płatności za zamówienie w terminie do 14 dni roboczych. Prosimy pamiętać, że w przypadku kart kredytowych możemy zwrócić tylko całą kwotę zapłaconą za towar
. - Koszt przesyłki zostanie zwrócony tylko w przypadku produktów uszkodzonych, wadliwych lub błędnie przez nas wysłanych oraz w tej samej formie jakiej użyłeś do płatności za zamówienie. W wyjątkowych przypadkach, jeżeli zwrot kosztów jest niemożliwy, powstała w ten sposób nadpłata zostanie przekazana w postaci kodu rabatowego na równą sumę do wykorzystania w naszym sklepie przy następnych zakupach.
- W celu sprawnej realizacji zwrotów i reklamacji do weryfikacji potrzebujemy następujących danych:
– Kopii dowodu otrzymania przesyłki
– Numer zamówienia